Naša povijest – 350 godina

350 godina tradicije tvrtke Saint-Gobain čine konstantne promjene i inovacije.

  • XVII.
    -
    stoljeće
  • XVIII.
    -
    stoljeće
  • XIX.
    -
    stoljeće
  • XX.
    -
    stoljeće
  • XXI.
    -
    stoljeće
XVII.

stoljeće
Od kraljevske manufakture do industrijske proizvodnje
U vrijeme vladavine kralja Luja XIV, Kraljevska manufaktura razvila je revolucionarni novi način proizvodnje u kome je staklo stavljano na metalnu ploču. Najvažnija tvornica koja je proizvodila ogladala bila je otvorena u sjeveroistočnom dijelu zemlje, u malom selu pod nazovom Saint-Gobain, odakle potječe ime tvrtke.
1665
Važan datum
U listopadu 1665. godine Luj XIV potpisuje zakon kojim službeno osniva Parišku manufakturu stakla.
XVIII.

stoljeće
Era ubrzanog razvoja
U vrijeme svog osnivanja, tvornica ogledala je profitirala od kraljevskih narudžbi, a osim toga njen ključ uspjeha je bio i ubrzani rast popularnosti ogledala među građanima. Zahvaljujući tome, uspjeh jedine takve tvornice bio je zajamčen.
XIX.

stoljeće
Razvoj tržišta stakla
Nakon pojavljivanja ozbiljnih konkurenata na međunarodnom tržištu, Saint-Gobain je razvio široki spektar kemijske industrije, čime je podržan razvoj tvornica stakla izvan Francuske. Proširujući arhitektonska rješenja koja kombiniraju čelik i staklo, samo staklo je postalo građevinski materijal : Većina javnih objekata – željezničkih stanica, izložbenih hala, plastenika, pokrivenih tržnica i skladišta koristilo je ovu tehniku.

Pojava automobilskog tržišta je predstavljala dopunu tradicionalnom građevinskom tržištu na kojem je Saint-Gobain poslovao, a dodatni razvoj proizvodnje su podstakla i pojava novih arhitektonskih rješenja kao što je kombinacija beton-staklo koja reflektira svjetlost.

Nakon Drugog svjetskog rata Grupa je prošla kroz mnogobrojna korporativna spajanja i akvizicije. Iduće godine su obilježili pojavljivanje lidera u industriji i ulaska grupe u trgovinu građevinskim materijalima, kao i širenje međunarodnog tržišta.

XX.

stoljeće
Industrijska revolucija i moderna vremena
XX. stoljeće je razdoblje ekspanzije : Saint-Gobain, koji je u početku bio isključivo proizvođač ogledala, proširuje svoju ponudu na sve proizvode koji imaju staklo kao osnovu.

Az új autópiac megjelenése kiegészítette a hagyományos építőipari piacot, emellett a fényt átengedő beton-üveg építészeti megoldások megjelenése is támogatta a fejlődést.

A második világháború után a csoport jelentős fúziók és felvásárlások során átalakult. A rákövetkező éveket az ipar nagy vezetőinek megjelenése határozta meg, illetve az, hogy a csoport belépett az építőanyag-kereskedelembe és tovább terjeszkedett a nemzetközi piacon. 

XXI.

stoljeće
Svjetsko poslovanje bogatije za 350 godina povijesti
Razvoj održivih životnih okruženja postala je glavna strategija Saint-Gobaina kao i istovremeno širenje na međunarodna tržišta.