STRATEGIJA POSTAVLJENA NA INOVACIJAMA I ISTRAŽIVANJIMA
Iako je veći dio istraživanja i razvoja usmjeren na poboljšanje proizvodnih postupaka i razvoj novih tipova proizvoda za tradicionalna tržišta Saint-Gobain, Grupa isto tako intenzivno nastoji da se putem inovacija probije na nova tržišta.
S tim ciljem Saint-Gobain već nekoliko godina stalno povećava svoj budžet za istraživanje i razvoj, pojednostavljuje organizacijsku strukturu i sklapa sporazume o partnerstvu s međunarodno priznatim organizacijama i sveučilištima.
U sektoru inovativnih materijala tvrtka Saint-Gobain uvela je strategiju HABITAT, čija su osnova stalne inovacije na tržištu održivog stanovanja. Saint-Gobain i razvija i poboljšava nove proizvode prvenstveno za građevinarstvo. Radi se o području koje je od iznimne važnosti u cijelome svijetu.
"Ambicije tvrtke Saint-Gobain je da bude svjetski broj jedan na tržištu stanovanja, da nudi inovativna rješenja osnovnih globalnih izazova i problema rasta, energije i životne sredine",
Pierre-André de Chalendar, predsjednik upravnog odbora i generalni direktor Grupe Saint-Gobain