O nama
Proizvodimo građevinske materijale koji mogu riješiti izazove današnjeg svijeta: doprinose ugodnom i zdravom životu, manjoj potrošnji energije, odgovaraju na aktualne klimatske promjene i potrebu za učinkovitim korištenjem resursa.
Saint-Gobain rješenja okružuju nas gdje god se nalazimo: u zgradama, prijevoznim sredstvima, infrastrukturi i industriji. Razvijamo ih na način da zadovolje najzahtjevnije zahtjeve za udobnošću, sigurnošću i održivom gradnjom.
Naši brendovi
Naša misija: Making the world a better home
Što nas čini svjetskim liderom u razvoju i proizvodnji građevinskih materijala? To su naša integrirana rješenja i proces kontinuirane inovacije. Zahvaljujući njima dolazimo na tržište s opcijama koje pružaju održivost i učinkovitost u svakodnevnom životu, rješenjima za obnovu javnih i privatnih zgrada, laku gradnju i dekarbonizaciju graditeljstva i industrije.
Na taj način pridonosimo smanjenju emisije ugljika, a samim time povećavamo učinkovitost resursa.
Povijest grupe Saint-Gobain

17. stoljeće
Proizvodnja stakla
Luj XIV je na poticaj svog ministra financija Colberta osnovao tvornicu stakla Manufacture des glaces, koja je u proizvodnji stakla trebala nadmašiti konkurentsku Veneciju. U listopadu 1665. kralj Luj dodijelio je izvjesnom monsieuru du Noyeru, bliskom Colbertu, kraljevski patent kojim je dobio ekskluzivno pravo na proizvodnju "stakla za zrcala." Prva tvornica bila je smještena u Parizu.

18. stoljeće
Stoljeće modernizacije i prosperiteta
U 18. stoljeću ogledala su bila vrlo popularna i s vremenom su postala sve pristupačnija. Profitirajući od narudžbi kralja i bogatih vlasnika kuća, manufaktura je tada zapošljavala više od tisuću ljudi, modernizirala se i sve više napredovala. Pierre Delaunay-Deslandes, koji je upravljao proizvodnjom u Saint-Gobainu od 1758., značajno je modernizirao proizvodni proces i tvornicu.

19. stoljeće
Diverzifikacija poslovanja
Zbog jake međunarodne konkurencije, Saint-Gobain je diverzificirao svoje poslovne aktivnosti, koje su uključile i kemikalije. Do kraja stoljeća, kemijske i djelatnosti vezane za staklo bile su jednako važne za tvrtku.
Proizvodnja je imala koristi od uspona novog oblika arhitekture temeljene na željezu i staklu, koji se uglavnom koristio za izgradnju velikih javnih zgrada kao što su trgovine, željeznički kolodvori, gradske uprave itd.

1. polovica 20. stoljeća
Širenje u druge zemlje
U to vrijeme Saint-Gobain je bio zainteresiran za sve vrste staklenih proizvoda (prozorsko staklo, boce, optičko staklo itd.). Automobilska revolucija, zajedno s modernom arhitekturom koja koristi velike ostakljene površine, poduzeću je omogućila novo prodajno područje.
Godine 1970. Saint-Gobain se spojio s proizvođačem cijevi od lijevanog željeza Pont-à-Mousson. To je dovelo do novog načina upravljanja i kasnijih akvizicija, nacionalizacije pa privatizacije, pojačanog istraživanja, širenja u druge zemlje i ulaska u svijet distribucije građevinskog materijala.

21. stoljeće
Ulazak na Hrvatsko tržište
Grupa Saint-Gobain posluje u Hrvatskoj od 2000. godine.
Održivost u glavnoj ulozi
Saint-Gobain je preusmjerio svoju strategiju na održivu gradnju i nastavlja opskrbljivati mnoga industrijska tržišta. Grupa se širi u druge zemlje. U Europi bilježi značajne poraste u širenju distribucije građevinskog materijala.
2000+
Akvizicija novih brendova za distribuciju građevinskog materijala: Meyer (Jewson and Graham) u Velikoj Britaniji; Raab Karcher u Njemačkoj, Nizozemskoj i istočnoj Europi; Telhanorte u Brazilu; Dahl u Švedskoj; i Optimera u Norveškoj.